Да заспиш бързо, звучи много трудно, нали? 

Опитайте тези стратегии – всичко, от което се нуждаете, е своят ум.

През някои вечери не заспиваме бързо и колкото повече мислим за това, толкова по-зле става.

 Вероятно знаете основните идеи за бързо заспиване, като четене на книга и махане на телефона, но когато те не работят, какво можете да направите?

Кой е най-добрия начин да заспим най-бързо?

Прекарвате много време в опити да заспите, а така и неуспявате? Не си сам.

Кой е най-добрия начин да заспим най-бързо

Самия опит за мислене как да заспите бързо, може да предизвика цикъл на тревожност, нервна енергия, която държи съзнанието ни будно и не можем да заспим.

И ако умът ви не може да заспи, наистина е трудно за тялото ви да направи това. 

Но има научни трикове, които можете да опитате за да насочите тялото си в безопасен режим на изключване.

Ние обхващаме някои научно обосновани трикове, които ще ви помогнат да заспите по-бързо.

Как да заспим бързо за 30 секунди?

Обикновено е необходимо магическо заклинание, за да заспите толкова бързо и то по ваше желание, но все пак и това е възможно.

Нужно е повече практика и упражения за да заспите за 30 секунди.

Забележка: Методът по-долу отнема цели 120 секунди, за да заспите, но се казва, че последните 10 секунди са наистина всичко, което е необходимо за бързото заспиване.

Военният метод

Популярният военен метод, за който за първи път съобщава Шарън Акерман , идва от книга, озаглавена „Отпусни се и спечели: Представянето на шампионата“.

Според Акерман американското военноморско училище преди полет е създало рутина, за да помогне на пилотите да заспят за 2 минути или по-малко. 

На пилотите отнело около 6 седмици практика, но се получило – дори след пиене на кафе и с фонови шумове.

Твърди се, че тази практика работи дори за хора, които трябва да спят седнали!

  1. Отпуснете цялото си лице, включително мускулите в устата.
  2. Спуснете раменете си, за да освободите напрежението и оставете ръцете си да паднат отстрани на тялото.
  3. Издишайте, отпускайки гърдите си.
  4. Отпуснете краката, бедрата и прасците.
  5. Изчистете ума си за 10 секунди, като си представите релаксираща сцена.
  6. Ако това не помогне, опитайте да казвате думите „не мисли“ отново и отново за 10 секунди.
  7. В рамките на 10 секунди трябва да заспите!

Ако това не работи за вас, може да се наложи да поработите върху основите на военния метод: дишане и мускулна релаксация, които имат някои научни доказателства, че работят. 

Също така, някои състояния на тревожност могат да попречат за ефективността на този метод.

Как да заспим за 1 минута?

Тези два метода, които се фокусират върху дишането или мускулите ви, ви помагат да се отклоните от това, за което мислите и да заспите.

Ако сте начинаещ, който изпробва своят метод, тези начини за заспиване може да отнемат време.

Нормално е да отнеме около 10-20 минути, за да заспите. Някои вариации между хората не са непременно знак за проблем. 

Въпреки това, всеки, който рутинно се бори да заспи, може да има нарушение на съня, като безсъние .

Бързото заспиване може да отнеме малко време.

 С течение на времето следните методи могат да помогнат на хората да заспят бързо.

Бързи методи при безсъние

Ето още няколко трика, ако имате проблем със заспиването:

1. Дишайте с ума си.

Дихателните модели играят роля в нашата автономна нервна система, която регулира сърдечната честота, мускулното напрежение, мотивацията и други аспекти на релаксация или възбуда. 

Докато бързите, плитки вдишвания могат да създадат чувство на безпокойство, дълбоките, бавни вдишвания могат да ви успокоят.

Една техника, която да изпробвате, е методът 4-7-8, разработен от д-р Андрю Вайл . Процесът също е доста прост. 

Също на тази тема, ще ви бъде полезна статията за позитивното мислене.

Ето как да го направите:

  • Поставете върха на езика си срещу горния венец и предните зъби, като през цялото упражнение (вдишване и издишване).
  • Издишайте изцяло през устата си, издавайки звук.
  • 4: Сега затворете устата си и вдишайте през носа, като броите до четири.
  • 7: Задръжте дъха си за седем секунди.
  • 8: Издишайте бавно от устата си, като броите до осем, като издавате звука „свирене“ (извивайте устните си, ако се чувствате неловко).

Д-р Вайл препоръчва да практикувате техниката, като седнете с изправен гръб, преди да легнете и да повторите цикъла четири пъти, докато свикнете.

2.Купете матрак с правилната твърдост.

Няма „ универсален размер и удобен матрак“, за васеки е различно.

Различните хора, в зависимост от позицията на съня, нивото на активност, механиката на тялото, възрастта и други фактори ще спят по-добре при различни нива на твърдост или мекота на матрака.

 Ако искате да си осигурите най-добрата нощна почивка, най -добрият матрак е този, който отговаря на вашия тип тяло и стил на сън.

3. Охладете се

Знаете, че когато в офиса ви е хладно, ви се преспива? 

Изследователите са установили, че по-ниските температури наистина ни помагат да заспим по-дълбоко и по-бързо. 

Освен това нищо не е толкова отпускащо, колкото да се увиете в топли одеяла в студена стая.

Защо това работи? Това е така, защото нашите циркадни ритми се приближават до фазата на съня, телесната ни температура естествено спада леко и остава по-ниска.

Едно австралийско проучване установи, че хората, които не могат да заспят, имат по-високи телесни температури като цяло. 

Оценете статията ни:
[Total: 1 Average: 4]