10 навика, която една жена трябва да изгради до 25 г.

10 навика, Която една Жена трябва да Изгради до 30

Изграждането на навици, докато сме малки е малко сложно, но с напредване на годините, осъзнаваме тази нужда.

Никой не трябва да следва определен път или темпо, освен техния собствен.

Да мислиш за личностното развитие и да се опитваш да усвояваш нови умения с напредването на възрастта, е полезно.

Докато 20 -те години може да са чудесни за изследване и експериментиране, да си на 25-те години е чудесно време да подредиш важни житейски решения. 

30 -те години могат да бъдат ключови в живота на една жена. 

На този етап, много жени отркиват чувство за зрялост и това е времето да си постави ясни цели, които да съответстват на това, което искат в живота.

Ето 10-те накива, според усшените жени, които трябва да изградим до 25 г.

Приемане на обрана връзка

Приемане на обрана връзка

„За повечето от нас е трудно да си признаем, че сме направили грешка и да се учим от нея  “, пише потребителят на Quora Педрам Кеяни . 

„Удивително умение (което можете да научите чрез практика) е да изоставите емоционалния си отговор в момента и да се съсредоточите върху информацията, която ви е представена. Някоя от тях ще бъдат истинска, а друга да не , но оставете мозъка си да реши, не твоето его „.

В зависимост от това каква обратна връзка получавате, има различни стратегии за реагиране с трезва глава. 

Научете се да се извинявате искрено

Научете се да се извинявате искрено

Да грешиш е човешко – но да измислиш достоверно извинение не е универсално умение.

Извинението „трябва да бъде искрено, да не е нападащо и да се поучиш от него”.

Според публикация в LinkedIn от 2015 г. на Колин Шоу, основател и главен изпълнителен директор на Beyond Philosophy, има стратегия в шест стъпки за успешното съжаление :

1. Действайте бързо.

2. Извинете се лично. 

3. Обяснете какво се е случило . 

4. Покажете как ще избегнете проблема в бъдеще. 

5. Извинете се .

6. Направете обобщение на ситуацията.

Един пример сте се забавили за среща:“Съжалявам, че закъснях за срещата. Сигурно е било разочароващо, защото прекара много време в подготовката за нея.

Аз забравих да свърша нещо важно в работата и се върнах. „

Управлявайте разумно времето си.

Вероятно никога няма да има момент в живота ви, в който да нямате множество лични и професионални приоритети. 

Уменията за управление на времето са задължителни, освен ако не искате да се чувствате постоянно несправящи се със задачата.

Може би най-важният урок за управление на времето е, че трябва да се придържате към една задача в един момент.

Изследванията показват, че вършенето на няколко задачи не е добре, тъй като мозъкът изразходва енергия, докато пренастройва фокуса си от една дейност към друга.

Би било разумно и да ограничите часовете, които прекарвате на работа . 

Преди десетилетия Хенри Форд откри, че производителността започва да намалява, след като служителите регистрират повече от 40 часа седмично. 

Други изследвания показват, че след три седмици 60-часовите работни седмици стават по-малко продуктивни .

Кажете „не“ с уважение.

Кажете „не“ с уважение.

Много от нас се страхуват да кажат думата „не“, защото не искаме да откажем нещо на другите. 

Но когато вече сте затрупани и вашият колега ви моли да отделите час, за да му помогнете с доклада му по проекта, „да, разбира се“ може да не е най -добрият отговор.

„Може да звучи [като] клише, но казвайки НЕ, когато е необходимо, може да ви спести много време, объркване, вина, привързаност, ангажименти, стрес и други социални злини“, пише Йоги Радж .

Има още една тема в Quora, посветена на това как да кажем „не“, където Ева Гласруд пише , „ние рутинно надценяваме цената да кажем„ не “.

Според Гласруд, най -добрият начин да съберете увереност да отхвърлите искане е да признаете, че „ [т] просто не можете да свършите това сега.

Вашето време, вашето здраве, вашата добродетел, вашият живот.

Общувайте чрез езика на тялото.

Езика на Тялото При Флиртуващи Мъже: 6 Сигнала

„Понякога езикът на тялото ви казва на всичко за хората , което трябва да знете, преди да отворите устата си“,  пише Дийн Бохари .

Експертите са подчертали специфични техники на езика на тялото, които могат да ви направят по -привлекателни.

 Например, не прекъсвайте зрителен контакт с партньора си в разговор, дори след като те приключат да говорят. 

И внимавайте да не докосвате твърде много лицето си, което може да създаде впечатление, че лъжете или сте разтревожени.

Можете също да прочетете езика на тялото на други хора, за да разберете какво мислят и чувстват. 

Научете се да създавате приятели във всяка среда.

Mayeesha Tahsin казва, че трябва да се научим да изграждаме връзки, като умение, а не просто по случайност.

По темата имаме прекрасна статия: Как да създаваме приятелства

Това умение е особено важно за развитието през 25-те години, когато имаме много ангажименти и малко време.

Един от начините да се сприятелиш като пораснал е да рботиш с доверие. Изследванията показват, че „разкриването на себе си“ (разкриването на информация за себе си на друг човек) предсказва харесване, близост и изграждане на отношения.

 Друга изненадващо проста тактика е просто да прекарвате повече време с хората, с които бихте искали да се сприятелите. Според „ ефекта на простото излагане “ ние сме склонни да харесваме нещата и хората, с които сме запознати.

Придържайте се към бюджет.

„Учудващо е колко много хора не могат да направят най -простите неща – като да отворят банкова сметка, попълнят данъчен формуляр и създаването на месечен бюджет е важна стъпка.

Нека предположим, че имате повече разходи, а по-малко приходи. Това е пример, при който задължително трябва да имаме бюджет.

Прекарвайте повече време сами.

Като възрастен човек трябва да можете да прекарате цял ден сам, без да полудеете поради липса на социално взаимодействие.

Използвайте времето да бъдете сам, за да развите повече неща в себе си.

Ако планирате да живеете сами , което много американци правят днес, трябва да приемете, че от време на време ще се чувствате самотни. 

Няма нищо, от което да се срамувате или да се разстройвате, но това може да е сигнал, че трябва да включите още малко социализиране в ежедневния си график.

Събудете се навреме.

Докато учихме, ставането 10 минути преди да тръгнем, беше нещо нормално. Стването рано, е най-честият пример, за нещата които правят успешните жени.

Всичко започва от лягането, обаче. Трябва да си лягане на време, за да ставате рано сутрин.

Никога не заспивайте отново, защото това намалява енергията Ви

Красимир Димитров е създател и автор на сайта "За нея". Всички статии се създават с цел полезна и актуална информация на читалните и спазват стандартите за полезност и изчерпателност по всяка тема. Може да се свържете с нас на zaneqinfo@gmail.com.