1. Не казвайте на фризьора какъв цвят и какви прически сте имали преди

Може би сте имали прически, за които не искате да споделяте. Това може да бъде фактор от лош фризьор, грешен избор на цвят и др, но не трябва да го криете. Така или иначе, е по-добре да не лъжете новият си фризьор, защото здравето и историята на косата ви може да повлияе на формулата, за това какъв цвят да избере. „Не зависимо какъв цвят сте имали, важно е химически да знаем какво се е случило с косата Ви“, казва Кайл Уайт, фризьор в Salon Oscar Blandi в Ню Йорк.

2.  Не показвайте снимки на прическата, която искате

Има толкова много думи, които можете да използвате, за да опишете прическата на Бриджит Бардо – малко ще ви е трудно, нали. Не само, че снимката е най-лесният начин да получите точната прическа, която търсите, но също така дава на стилиста идея как да нагласи тази прическа за вас. „С визуално, стилистът може да ви даде експертен опит, като например дали въпросната прическа правилна или не с формата на лицето ви“, казва стилистът Оскар Бландли. Плюс това, объркването е често срещано, когато се опитвате да опишете определен цвят на косата (златисто-руса или жълто-руса, който може да различи, нали ?)  Снимката елиминира всичко това.

3. Не показвайте снимка на прическата или цветът, който НЕ искате

Също толкова важно, колкото и показването на снимка на вашата мечтана коса, включва снимка с подобни стилове и цветове, които определено не искате, каза творческият консултант за прически Трейси Кънингам  по време на майсторския курс Mane Addicts. Показвайки две опции – това, което ви харесва и това, което не го искате – това дава на стилиста Ви много конкретна представа за това как искате да изглежда крайният резултат.Така гарантирате, че ще харесате това, което ще видите в огледалото.

4. Не резервирайте предварителна консултация

Ако за пръв път ще посетите нов салон – трябва да назначите час, за да разговаряте предварително. „Много салони предлагат безплатни консултации“,

„През това време цветът може да разработи по-пан, който да е подходящ за вас, да се уверите, че сте избрали правилен стилист и да определите точното количество време за тях.“

Последното нещо, което искате, е да отделелите голяма част от денят си в чакане, а да се окаже, че това не е правилният стилист за Вас.казва Габи Боуен.

5. Не се оплаквайте, ако нещо не ви хареса

Ако скалпа ви започне да изтръпва – или получите някакви екземи – изглежда по-лесно просто да го изчакате фризьора да си свърши работата. Така ли е?  Това е е правилно, винаги споделяйте това, което не ви харесва или имате оплакване от нещо. „Просто нека знаят, че цветът трябва да е промени, като пример“, казва фризьора Мари Робинсън. – Ако не страдате от тежки алергии, за които за които знаете, просто го споделете.

6. Не водете странични разговори с фризьора Ви

Фризьорите идват с чифт ножици и гребен, но истинските им таланти се крият в начина, по който управляват връзката си с клиентите. Около 81% от хората в изследването в Pivot Point оцениха връзката си с стилиста си като една от най-важните причини, поради които избират салона си.

Има и сериозна страна на тези взаимоотношения. Стилистите разговарят с много хора и могат да помогнат, когато става въпрос за разпознаване на проблеми като домашно насилие, депресия или дори рак на кожата, казва Кийт Андерсън, асистент по социална работа в Държавния университет в Охайо.

 

 

Оцени статията:

1 коментар

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here