Отслабването без диета е постижима задача, ако спазвате определени правила

Получихме редица въпроси с едно основно нещо „Как да отслабна без диета“ и написахме тази подробна статия, която се базира на научни проучвания и отговаря на въпроса.

Отслабването може да ви помогне да изглеждате по-добре, но по-важното е, че може да премахне болки в ставите и да подобри цялостното здраве. 

Изследванията показват, че хората с наднормено тегло и артрит, които губят 10% от теглото си, имат по-добра подвижност и 50% по-малко болка.

Как да отслабна без диета?

Има само ЕДНО правило при отслабването без диет, което трябва да следвате, когато става въпрос за отслабване:

Яжте по-малко калории, отколкото изгаряте.

Всеки ден тялото ни се нуждае от определен брой калории, за да изпълнява ежедневните си функции: да кара сърцето ви да бие, мозъкът ви да работи, да кара тялото ви да се движи и всякакви други неща. 

Това се нарича вашият общ дневен разход на енергия и можете да изчислите в статията ни Колко калории да Приемаме на ден за Отслабване

  • Когато консумирате повече калории, отколкото изгаряте , тялото ви има тенденция да съхранява тези допълнителни калории като мазнини (наддаване на тегло).
  • Когато изгорите повече калории, отколкото консумирате , тялото ви ще изтегли от мастните депа за енергия (загуба на тегло).

Така че, за да отслабнем, трябва да намерим начин да наклоним енергийния баланс в полза на „изгаряйте мазнини, сука!“

Как да отслабна без диета в корема?

За да отслабнете без диета в корема, има два начина.

Първият е физическа дейност – от бягане до коремни преси

Втори начин е просто да приемате правилни калории.

И както казахме по-рано , най-важният фактор в храненето е яденето на по-малко калории, отколкото редовно изгаряте.

Най-добрият начин да направите това е да се съсредоточите върху правилния вид храна:

  • Протеини: месо и бобови растения. 
  • Пресни плодове и зеленчуци с високо съдържание на фибри.
  • Здравословни въглехидрати: ориз, киноа.
  • Здравословни мазнини като бадеми и зехтин.
  • Случайно сирене и млечни продукти.

Тези храни са по-нискокалорични от преработените храни, които оранизма не слкадира, като мастни депа.

Те ни засищат, но не са твърде калорични .

1.Протеините и зеленчуците

Ако смятате да отслабнете, като не искате да чувствате глад, то няколко вида храни, могат да ни заредят и да се чувстваме добре. 

ПРИОРИТИЗИРАНЕ НА ПРОТЕИНА : Протеинът е гориво за нашите тела за възстановяване на мускулите. Освен това е вкусно и засищащо и може да ни засити с ефективен брой калории.

Колко протеин трябва да ядете? Според редица проучвания е добре , да приемате по 1 g проейн на кг .

Протеинът може да идва от произволен брой източници, включително:

  • Месо (пържола, свинско месо).
  • Птици (пиле, пуйка, патица).
  • Яйца! [
  • Риба и миди (сьомга, риба тон, скариди).
  • Бобови растения (черен боб, нахут).

2. Силови тренировки и кардио

Въпреки че упражненията не са необходими за отслабване (храненето е най-важната част), НАЙ-ДОБРОТО , НЕЩО КОЕТО МОЖЕ ДА НАПРАВИТЕ Е СПОРТ

Има три форми на упражнения, които ще разгледаме, когато става въпрос за отслабване и ВСИЧКИТЕ от тях са важни:

  • Кардио : движение от всякакъв вид, което кара сърцето ви да се изпомпва.
  • Интервално обучение : обучение с променлива скорост: „бягане, джогинг, бягане, джогинг“ (най-добре).
  • Силова тренировка : това укрепва всички мускули и тялото ти.

Оценете статията ни:
[Total: 1 Average: 5]