Коремните мускули са много важни за здравето на организма. Те спомагат не просто коремът ви да изглежда плосък и стегнат, а и играят роля в поддържането на гръбнака и функцията на органите в коремната кухина.

Затова е от огромна важност коремните мускули да са стегнати, здрави и добре тренирани.

Подготвили сме ви няколко лесни упражнения, които да правите, за да поддържате коремната мускулатура.

1. Планк (Дъска)

Best Workout for Abs: Plank with Glute Squeeze

Легнете по корем. Нека опората на краката ви да е върху пръстите. Ръцете свийте в лактите и се подпрете на тях. Изправете таза в хоризонтално спрямо земята положение и задръжте тялото така в продължение на една минута.

Упражнението „планк“ натоварва изключително много коремните мускули. Много хора дори не могат да издържат пълна една минута. Правете упражнението веднъж на ден без повторения и ще имате значителен ефект.

 2. БърпиРезултат с изображение за Бърпи

Това определено е едно от най-добрите упражнения за цяло тяло. Клякане за краката и дупето, преминавайне в планк за корема и горната част на тялото, скок във въздуха за краката и сърдечно-съдовата система. Това е ефективна, бърза тренировка за цяло тяло, която ускорява пулса, гори мазнини и тренира мускулите.

3. Клекове

15 минутна тренировка в домашни условия - За нея.бгКраката ви ще изглеждат страхотно, ако всеки ден изпълнявате няколко серии клекове. Тренировките за крака изгарят повече калории, отколкото тренировките за горната част на тялото. Клековете са чудесен начин да горите мазнини и да подобрите формата на краката си.

4. Магарешки ритник

15 минутна тренировка в домашни условия - За нея.бг

Застанете на четири крака, като коленете ви трябва да са под тазобедрените стави, а дланите ви са точно под раменете.

Задръжте дясното си коляно свито под прав ъгъл и вдигнете крака си до момента, в който бедрото застане успоредно на пода. Това е началната ви позиция. Стегнете седалищните си мускули и вдигнете крака си възможно най-високо, като това се прави с бавно движение, целящо максимално изстискване на мускулите. През цялото време се старайте да държите гръбнака ви в неутрална позиция без да го извивате излишно!

От изключителна важност е да знаете, че само упражненията не са достатъчни. Следвайте режим на хранене, пийте често вода и не прекалявайте с изкушенията. Бъдете постоянни и скоро ще забележите резултат.

Оценете статията ни:
[Total: 0 Average: 0]