Коремните мускули са много важни за здравето на организма. Те спомагат не просто коремът ви да изглежда плосък и стегнат, а и играят роля в поддържането на гръбнака и функцията на органите в коремната кухина.

Затова е от огромна важност коремните мускули да са стегнати, здрави и добре тренирани и поради тази причина сме ви подготвили редица упражнения, които да последвате:

1. Планк (Дъска)

Best Workout for Abs: Plank with Glute Squeeze

Легнете по корем. Нека опората на краката ви да е върху пръстите. Ръцете свийте в лактите и се подпрете на тях. Изправете таза в хоризонтално спрямо земята положение и задръжте тялото така в продължение на една минута.

Упражнението „планк“ натоварва изключително много коремните мускули. Много хора дори не могат да издържат пълна една минута. Правете упражнението веднъж на ден без повторения и ще имате значителен ефект.

 

 2. БърпиРезултат с изображение за Бърпи

Това определено е едно от най-добрите упражнения за цялото ви тяло. Клякане за краката и дупето, преминавайки в планк за корема ви и горната част на тялото, скок във въздуха за краката и сърдечно-съдовата система. Това е една тренировка на цялото тяло, която ви задъхва за никакво време.

 

3. Клекове

15 минутна тренировка в домашни условия - За нея.бгНакарайте краката ви да изглеждат страхотно с няколко серии клекове. Тренировките за крака изгарят повече калории, отколкото тренировките за горната част на тялото, клековете ще направят чудеса за изгарянето на мзнини, както и формата на краката ви.

 

 

 

 

4. Магарешки ритник

15 минутна тренировка в домашни условия - За нея.бг

Застанете на четири „крака“ като коленете ви трябва да са под тазобедрените стави, а дланите ви са точно под раменете!

Задръжте дясното си коляно свито под прав ъгъл и вдигнете крака си до момента, в който бедрото му застане успоредно на пода! Това е началната ви позиция. От тук, стегнете седалищните си мускули и вдигнете крака си възможно най-високо, като това се прави с бавно движение, целящо максимално изстискване на мускулите! През цялото време се старайте да държите гръбнака ви в неутрална позиция, без да го извивате излишно!

От изключителна важност е да знаете, че просто упражненията не са достатъчни. Създайте свой собствен режим на хранене, пийте често вода и не прекалявайте с изкушенията! Бъдете постоянни и сами ще забележите резултата.

15 минутна тренировка за в домашни условия
5 (100%) 1 vote

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here