Вероятно си мислиш, че отслабването в талията и корема е трудна задача, но зад отговора на въпроса „как да отслабнем в талията и корема“ се крият само няколко стъпки.

Отслабването в талията и корема се случва, когато тялото изгори мазнините в другите части – последната стъпка е оформянето на плосък корем и талия .

Това, обаче е възможно и ще споделим тайната за как да отслабнем в талията и корема.

Отслабване в талията и корема

Разширяващата се талия се свързва с остаряването на човек. 

За жените това може да бъде особено вярно след менопаузата, защото телесните мазнини имат тенденция да се изместват към корема.

И все пак увеличаването на мазнините по корема не само затруднява закопчаването на ципа на дънките ви. 

Изследванията показват, че мазнините по корема също носят сериозни рискове за здравето. Добрата новина?

Мазнините талията и корема, могат да бъдат премахнати.

Как да отслабнем в талията и корема?

Можете да тонизирате коремните мускули с кардио тренировки, а това има писано много, но само изпълнението на тези упражнения няма да се отърве от коремните мазнини.

  • Хранете се здравословно. Фокусирайте се върху растителни храни, като плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни, и изберете постни източници на протеини и нискомаслени млечни продукти. Ограничете добавената захар и наситените мазнини, които се съдържат в месото ( без бяло) и млечните продукти с високо съдържание на мазнини, като сирене и масло. Вместо това изберете умерени количества мононенаситени и полиненаситени мазнини – съдържащи се в рибите, ядките и някои растителни масла.
  • Заменете захарните напитки. Вместо това пийте вода и билков чай
  • Хранете се често и по-малко. Дори и да се храните правилно, ако приемате цялото количество на 1 път, това се залепва по-корема. 
  • ЗАДЪЛЖИТЕЛНО добавете силата на билките за отслабване в талията и корема – хидратацията е най-важният отговор на въпроса „Как да отслабнем в талията и корема?“ Но не само това, правилните билки, имат силата да доведът до по-бързо усвояване на веществата и най-важното – здравословни са.

Упражнения за отслабване на корема

Най-важното, което трябва да знаете, е че увеличението на мазнините в корема са нормални, когато премините 20 години.

Тогава, мускулната маса намалява с възрастта с увеличаване на мазнините.

Ето и най-добрите упражения за отслабване в талията и корема:

1. Кардио за отслабване в талията и корема

С тази снимка, много жени ще си спомнят за детските си години и играта с въже.

Скачането с въже, е най-доброто начало за отслабване в талията и корема.

Може да го правите навсякъде и 10 минути на ден, ще натоварят всички важни мускули в талията и корема.

Когато се комбинира със съветите ни по-горе и добър чай – РЕЗУЛТАТА Е ГАРАНТИРАН

2. Упражнение за стягане на долната част на корема и талията

  • Започнете с легнало положение по гръб и поставяне на крака нагоре под ъгъл от 90 градуса.
  • Поставете ръцете си на земята.
  • Издърпайте краката и бедрата нагоре към тавана, докато привеждате коленете към гърдите.
  • Повторете 15 пъти, направете пауза, направете още 

Защо това упражнение според нас е едно от най-добрите за отслабването в талията и корема?

Напряга се долната част, а ключът към бързо формиране на плосък и стегнат корем, започва от долната част.

Ако ядете твърде много и спортувате твърде малко, коремните мускули, няма да се формират правилно.

Много жени също забелязват увеличаване на мазнините по корема с напредването на възрастта – дори ако не наддават тегло. Това вероятно се дължи на намаляващото ниво на естроген, който изглежда влияе върху разпределението на мазнините в тялото.

Оценете статията ни:
[Total: 1 Average: 5]