Търсите меню за отслабване?

Искаш да отслабнеш без да върнеш килограмите си?

Ако желаете да свалите и задържите килограмите, то трябва да направите промени в живота си.

В този план, ще намерите меню за отслабване, което трябва да спазвате 7 дни.

Здравословно меню за отслабване:

Здравословно-меню-за-отслабване

Този здравословен хранителен план за отслабване включва всички видове засищащи, ограничаващи глада храни като сьомга, пилешко, риба тон, сладки картофи и вкусни супи.

ДЕН 1

Закуска

Овесени ядки с пресни или замразени (без добавена захар) плодове

Тази проста промяна в ежедневната ви диета може да ви помогне да свалите няколко излишни килограми за кратко.

Тази закуска ще Ви засити по-добре – и по-дълго – от сушените зърнени храни.

Чай или кафе

По желание добавете малко обезмаслено мляко или соево мляко.

Хранене в 10 часа:

  • Пресни зеленюуци или скара на зеленчуци (като лук, зелени чушки и домати)
  • 1портокал или 2 мандарини

Обяд

1 салата от пресни зеленчуци със балсамов оцет и зехтин

Може да я направите с маруля и домат. Всички видове зеленчуци – и плодове – могат да влязат във вашата салата.

 Опитайте нарязани на кубчета сладки картофи, жълта тиква, червени чушки, краставици, червено зеле, червен лук и др.

Към салата добавете и 100 грама риба тон.

Хранене в 15:00 часа: шепа ядки

Вечеря

  • Една гигантска салата в стил, с разнообразие от пресни сезонни продукти и пресни билки, като прясна бебешка рукола.
  • Сьомга със сладък сос от чили (3½ до 4 унции. Когато вечеряте навън и поръчвате риба, поръчайте рибата ви да не се осолява или да се бастира на калорични съставки като зехтин и масло. 

ДЕН 2

Закуска

  • Омелт от яйца с 1 чаша разнообразни зеленчуци на скара, като лук, чушки, гъби и броколи, и купчина обезмаслено сирене рикота.

Хранене в 10:00 часа

Голяма шепа грозде или нчкой плод

Подобно на зеленчуците, плодовете са страхотни храни за отслабване, защото са храни, които имат много фибри и вода. 

Обяд

  • Салата зеленчуци, като тук е добре да хапнете една салата Цезар. Тя съдържа всички важни неща за тялото Ви.

Сандвич с пуешко месо

Сандвич от пресни печени пуешки гърди (3½ до 4 унции) с 2 филийки ниско натриев пълнозърнест хляб с различни зеленчуци, като бебешки зеленчуци и нарязани домати. 

Вечеря

Кафяв ориз с 100 грама пилешко месо.

ДЕН 3

Закуска

  • Овесени ядки с боровинки. Пълнозърнести зърнени храни, като овесени ядки, ечемик или полента, приготвени с 1 чаша обезмаслено мляко или соево мляко и 1 чаша пресни или замразени боровинки.Има много чудесни възможности за избор на пълнозърнести зърнени храни; просто не забравяйте да си купите такива без добавена захар или сол.

хранене в 10:00 часа

  • 1 чаша кубчета диня или други сезонни пресни плодове
  • бебешки моркови

Обяд

  • Пилешко месо със една голяма салата.

Вечеря

  • Салата от спанак- Една голяма салата от спанак и други пресни зеленчуци, като нарязани моркови и домати, гарнирани с любимия ви консервиран фасул без добавяне на сол. Хвърлете салата с около ½ чаена лъжичка уасаби (на вкус) и 3 до 4 супени лъжици оцет.
  • Пиле с чери домати

ДЕН 4

Закуска

  • 1 чаша пресни плодове
  • 1 чаша обезмаслено обикновено или обезмаслено кисело мляко без добавена захар
  • Пълнозърнеста франзела, препечена. Най-отгоре с обезмаслено крема сирене.

хранене в 10:00 часа:

1 до 2 чаши богата на зеленчуци

Обяд

  • Сандвич с риба тон – Направете си сандвич с риба тон (консервиран – за предпочитане с ниско съдържание на натрий, лек и опакован във вода) с 1 супена лъжица обезмаслено майонеза или обезмаслено обикновено кисело мляко, нарязана целина и лук, покрити с бебешки спанак или пипер рукола, на 100% цели- пшеничен хляб (с ниско съдържание на натрий)

Вечеря

  • Салата с дресинг. Голяма салата с разнообразни марули, плюс домати, краставици и всякакви други зеленчуци, които имате в хладилника, включително сортове, които никога не сте мислили да добавяте към салати, като копър.

ДЕН 5

Закуска

  • Протейнува палачинка – може да откриете много рецепти.

Хранене в 10:00 часа

Моркови, които може да нарежете в хумус без добавяне на масло, без добавяне на сол. Просто разбъркайте в кухненския си робот. Добавете малко вода, ако е необходимо, докато се постигне желаната консистенция.

Обяд

  • Доматена крем супа

Вечеря

  • Направете си риба, без значение каква на скара. Към нея добавете една купа вкусна салата.

ДЕН 6

Ако идеята Ви е ударно да отслабнете през тази седмица, в менюто за отслабване, трябва да имате един ден на детокс. В този ден, трябва да пиете само билков чай и нищо друго.

Ако не искате да свалите толкова много килограми в тази седмица, в ден 6, се хранете както в ден 1.

ДЕН 7

Закуска:

Направете си смути от зеленчуци. Ще намерите редица рецепти в google за това, как да го притовите.

Хранене в 10:00

Шепа сорови ядки – без значение какви

Обяд

Една пилешка пържола на скара и салата от пресни зеленчуци.

Вечеря

Във вечерята си включете основно риба и салата по избор. Ако се чувствате гладни, добавете 50 грама кафяв ориз.

.

Оценете статията ни:
[Total: 1 Average: 4]