Ако търсите нови диети за отслабване, то вероятно сте пробвали различни и сте нямали резултат.

Това се случва, защото започваме много тежки диети, от които се отказваме – там е грешката.

Диетата, не трябва да бъде нещо, което правим за 20 дни и след това се връщаме към старите си навици.

Най-важното е да си съзадаем дългосрочен план за хране – да не бъде тежък, но да доведе до трайни резултати.

Ето защо, тази статия за нови диети, е напълно различно нещо.

Ние от сайта За Нея, ще дадем 6 те най-добри нови диети, но по-малко различен начин.

Кои са най-добрите нови диети за отслабване?

Най-добрата диета е тази, която ще изгради по-добри навици за Вас, а това ще се отрази не само на отслабването, но на целият ти живот.

1. Приемайте правилните калории

Министерството на здравеопазването на САЩ казва, че здравословните количества калории във всяка дадена диета за жените трябва да бъде от 1600 до 2400 всеки ден (2000 до 3000 за мъжете), но приемът на калории трябва да се персонализира според нивото на вашата активност. 

Ако се опитвате да отслабнете, 1200 калории (1400 за мъжете) трябва да са минимумът. 

Ето защо се прави и грешката с гладуването – ако приемате да кажем 600 калории на ден, това ще доведе до намаляване на метаболизма.

2. Намалете захарта

Жените не трябва да консумират повече 25g захар всеки ден (36g за мъже).

Добавената захар в кофеинови напитки, закуски и десерти може лесно да повлияе на вашата диета . 

Първо, работете над навиците, които ви карат да жадувате за захар , и след това наблюдавайте броя на захарите в бъдеще .

Колко захар според Вас съдържа 330 мл. Кока-Кола? Точната цифра е 50 гр. захар в 330мл. Само една Кола на ден, съдържа 2-пъти повече захар от препоръчителното количество.

3. Избягвайте излишната сол 

Повечето излишна сол се крие в пакетирани, преработени храни , което добавя към сърдечно-съдови заболявания и възпаления в процеса.

 Експертите съветват да се сведе до 1500 mg натрий всеки ден, да не надвишават 2300 mg, за да имате здраво сърце.

4. Хидратация на тялото

Това е ключов момент.

Задължително включете в денят си билков чай, като е добре да съдържа антиоксиданти.

Хидратацията, чрез чай не само помага за отслабването, но и ще спомогне за цялото Ви здравословно състояние, като дори ще премахне подуването на корема.

Добавате и към това 2 литра вода на ден.

5. Бъдете физически активни

Половината от успеха е храненето.

Ако не добавите физическа активност, а желаете да отслабнете повече от 5кг, то това може би няма да се случи.

Нови диети за отслабване според рейтинг и резултати

как да отслабнем в талията и корема

През 2021 година, има няколко нови диети за отслабване, които нашумяха и според рейтинга на подтебителите, те дават резултат.

1. Средиземноморска диета

Тази диета е с ниско съдържание на червено месо, захар и наситени мазнини и високо съдържание на продукти, ядки и други здравословни храни. 

Средиземноморската диета може да предложи множество ползи за здравето, включително помага за отслабването, здраве на сърцето и мозъка, профилактика на рака и профилактика и контрол на диабета. 

Спазвайки Средиземноморската диета, можете също така да намалите не само теглото, но същевременно и хроничните заболявания.

В тази диета, се храните предимно с морски дарове и салати.

2. DASH диета

Започването на DASH диета не означава да направите драстични промени за една нощ. 

Вместо това правите малки промени, които ви се струват най-управляеми. Например:

  • Добавете по една салата от зеленчуци на обяд и по време на вечеря
  • Приемайте две или повече ястия без месо всяка седмица.
  • Използвайте билки и подправки, за да направите храната по-вкусна без солта.
  • Закуска с бадеми или пекан вместо баничка
  • Заменете бял хляб с пълнозърнест.
  • Направете 15-минутна разходка след обяд или след вечеря (или и двете).

3. Флекситарианска диета

Да станеш флекситарен означава да добавиш пет хранителни групи храни . Това са: „новото месо“ (немесни протеини като боб, грах или яйца); плодове и зеленчуци; цели зърна; млечни продукти.

  • Петседмичен план за хранене дава определени храни за закуска, обяд, вечеря и закуски. Можете да следвате плана, както е описан, или да разменяте рецепти от различни седмици, за да отговорите на вашите предпочитания.
  • Изборът на закуска е около 300 калории, обеди 400 и вечери 500. Междинно хране е около 150 калории всеки; общо 1500 калории.
  • В зависимост от вашето ниво на активност, пол, височина и тегло, можете да промените плана, за да приемате малко по-големи или по-малко калории.

Очаквани резултати – отслабване с 5 кг

Тази статия за нови диети за отслабване през 2021, е всичко от което се нуждаете, защото съдържа важни стъпки, чрез които може да промените храненето си за цял живот.

Оценете статията ни:
[Total: 2 Average: 5]