Чудите се какво правят щастливите хора всяка сутрин?

Много проучвания показват, че 1-ят час от ставането Ви, може да определи целият ден.

Ако започнете сутринта си с лесна и спокойна сутрешна рутина, чувствате се радостни и освежени, е по-вероятно да продължите това положително настроение до края на деня си.

За да се превърнете в щастлив човек, опитайте се да включите тези 6 неща във вашата сутрешна рутина:

# 1 – Яжте здравословна закуска

Всички знаят, че това е най-важното хранене за деня.

Здравословната закуска дава на тялото ви необходимото гориво след пълноценна почивка през нощта.

Това е ключът към това да се чувствате по-енергични през останалата част от деня, а също така оказва влияние върху вашата концентрация и следователно върху работата през деня.

Така че, за да избегнете това чувство на „глад“, си давайте задоволителна закуска всяка сутрин.

Ако търсите правилна закуска, която е както здравословна, така и да отслабнете с нея няколко килограма, то прегледайте нашата статия меню за отслабване.

# 2 – Не отлагайте

Всеки от нас, има едно бутонче, с което отлагаме.

Използваме го, за да поспим повече, но често се будим по-изморени.

Учените са установили, че натискането на бутона за отлагане 1-2 пъти сутрин, ни прави по-уморени и често е част от по-голям проблем: лишаването от сън.

Затова, вместо да използвате алармата за отлагане, лягайте 30 минути по-рано, за да получите правилните часове сън.

Ако имате проблеми със заспиването, то статията ни Как да заспим бързо за 30, 60 или 120 секунди, е точно за теб.

Ето как да имате щастлива сутрин, със сигурност.

# 3 – Медитация, молитва или утвърждаване

Казвайки нещо, за което сте благодарни, нещо положително за себе си, е това от което определено имате нужда.

Медитацията или молитвата, е всичко, от което имате нужда.

Това ви помага да бъдете спокойни, води ви до настоящето и е добър начин да определите вашето (положително) мислене през останалата част от деня си.

# 4 – Не посягай към телефона със ставането

Телефон, лаптоп или друго електронно устройство, не е това, което ви свързва с приятелите.

Опитайте се, поне 1 час след ставането, да не посягате към тях.

Това е чудесен начин да започнете деня си с чувство на дзен.

Имейлите и приложенията няма да избягат и не са най-важното нещо, за това да бъдете щастливи.

Точно обратно – това Ви стресира.

# 5 – Упражнение

Упражненията, без значение дали е разходка в парка, дали е фитне, е това, което дава огромно ниво на „щастливите хормони“ в тялото ни.

Изследванията показват, че като тренирате сутрин, ще се чувствате по-енергични , по-малко стресирани и ще бъдете по-продуктивни през деня.

Ако направите програма за тренировка, е по-вероятно да се придържате към тях.

Изберете спорт и започнете да му се наслаждавате.

# 6 – Поддържайте проста сутрешна рутина

Подготовката е ключова!

Щастливите хора се подготвят предишната вечер, за да могат да улеснят сутрешната си рутина и да не се налага да губят време сутринт в това.

Така че подгответе дрехите, чантата, обяда и по възможност закуската си и това ще даде положителен резултат за всичко.

Оценете статията ни:
[Total: 1 Average: 4]