Храните са най-добрият начин, чрез които може да отслабнете.

Може да четете хиляди ревюта за „магически добавки“, но истината е че храната, течностите и леките упражения са начина за отслабване.

Най-важното, което трябва да знаете, е че не всички калории са вредни.

В зависимост от храните, те преминават през различни метаболитни пътища в нашето тяло.

Всяка от тези храни има различни ефекти върху нас, като започнем от това дали сме гладни, хормоните и броя на калориите, които изгаряте.

В тази статия, ние от сайт За Нея ще направим списък от 8 Храни за отслабване.

Как действат Храните за отслабване?

Нека започнем от най важното: Как отслабваме ? Отслабването, е процес на калориен дефицит, чрез който ние преминаваме в процес на отслабване.

храни за отслабване - 20 храни
Прочетете статията до край и ще научите за най-добрите 8 храни за отслабване
Какво точно е калориен дефицит ?

Калориен дефицит е разликата между приетите калории и тези, които сте изразходили в повече.

Най-често, за да отслабне човек, има нужда от около 300-500 калории по-малко набавени от храна, в сравнение с изразходените през ден.

Когато вече знаем как човешко тяло отслабва, сега нека разгледаме и храните за отслабване.

Най-просто казано храните за отслабване са тези храни, които съдържат „добри калории“. Има разлика между калории от шоколад и калории от кафяв ориз.

Сега ще разгледаме 8 храни, които помагат за отслабването.

1. Яйца за отслабване

яйца за отслабване
Яйцата са задължителна храна за отслабване

Яйцата са често използвани в много диети за отслабване и сега ще ви кажем защо:

Яйцата съдържат огромно количество претейн, който е много важен за отслабването. Наред с това, те са пълни с минерали и ватими.

Често се препоръчва да се избягват жълтъците, но ние ще споделим една малка тайна. Добре е да приемате жълтък, но да бъдат 1 към 3.

Тоест,ако планирате да закусвате с три яйца, приемайте 2 само с белтъци, а третото да бъде цяло. В жълтъка се намират много важни витамини и минерали, като и добри калории.

2. Варени картофи

Картофите се избягват в много диети, но ако са приготвени правилно и се консумират до 200 грама на ден, те дори ще помогнат за отслабването.

Картофите обаче имат няколко свойства, които ги правят перфектна храна – както за отслабване, така и за оптимално здраве.

В 100 грама картофи има 100 калории, 2 грама протейн и 25 грама въглехидрати. Ето защо теще ви държат сити.

Винаги обче ги приготвяйте варени !

Картофите съдържат много калий, хранително вещество,а калият игра много важна роля за регулирането на кръвното налягане.

3. Риба тон

отслабване с риба тон

Както споменахме по-горе, протеина е важен, рибата тон е друга нискокалорична, високопротеинова храна.

Тя има ниско съдържание на мазнини.

Знаете ли, че много културистите и фитнес моделите я използва широк при процеса на чистене.

Ако се опитвате да наблегнете на приема на протеин, не забравяйте да имате хранене поне 3 пъти на седмица сриба тон.

4. Извара за отслабване

Всички млечни продукти съдържат протейн, но най-вече и голямо съдържание има в изврата.

Изварата е една от чудесните храни за отслабване, защото съдържа предимно протеин с много малко въглехидрати и малко мазнини.

Ако се храните с извара, то отслабването ще бъде много по-лесно. Освен това изварата ще ви засити, не ви кара да чуствате глад с относително нисък брой калории.

Според проучване, съдържанието на калций в изварата, може да помогне за изгарянето на мазнини.

Други млечни продукти с високо съдържание на белтъчини включват българското кисело мляко и скир .

5. Пилешкото месо

храни за отслабване- пилешко месо

Може би се чудите сащо в този списък са поставени толкова много храни с високо съдържание на протейн.

Заслужено в този списък влиза и пилешкото месо – факта е това, че за да отслабнете с храни, трябва да бъдат бедни на въглехидрати и богати на проетейн.

Пилешкото месо е задължително, ако желаете да остлабнете. То съдържа предимно протейн. Добре е да го съчетаете с някакви фибри, били под формата на зеленчуци и салата или пълнозърстех хляб до 150 грама.

Никога не го приготвяте пържено, или ако го правите, то използвайте зехтин, добре е да бъде на скара.

6. Ядки

Въпреки че са с високо съдържание на мазнини, ядките не са толкова вредни, колкото навярно си мислите.

Те са отлична закуска, съдържаща балансирани количества протеини, фибри и здравословни мазнини.

Проучванията показват, че яденето на ядки може да подобри метаболитното здраве и дори да насърчи загубата на тегло.

Какво трябва да знаете за употребата им? Не си купувайте фастъци и други, които саполуфабрикати. Може да консумирате орехи, лешници и други, но да са пресни.

7. Грейпфрут

Грейпфрут за отслабване

В този списък няма да видите много плодове, защото съдържат много фруктоза и е добре да се избягват, но не и грейпфрут.

Добре е да го приемате, като междинно хране, примерно в 10 сутринта или 15:00 след обяд.

Този плод, забързва метаболизма ви и ще помогне за отслабването, определено.

Яденето на половин грейпфрут около половин час преди някои от ежедневните ви хранения може да ви помогне да се почувствате по-заситени и да ядете по-малко.

8. Семена от чия

Чиа семената са наричани често пъти „супер храна“

Те съдържат 12 грама въглехидрати в 28 грама, което е доста високо съдържание, но 11 от тези грама са фибри.

Това прави семената от чиа нисковъглехидратна храна и един от най -добрите източници на фибри в света.

Поради високото си съдържание на фибри, те абсорбират 10 пъти повече вода в себе си.

10 съвета за отслабване

В края на статия, ще ви дадем 10 съвета за това, как да отслабнете правилно

  1. Закуската е добре да съдържа протейн. Когато приемате протейн рано сутрин, това ще ви накара да сте сити.
  2. Премахнете всички газирани и сокове. Това е много важно, защото само в 100 грама газирано има над 200 лоши калории.
  3. Пийте вода преди хранене. Водата е най-важното нещо, което трябва да приемате през деня. Приемайте средно 2.5 литра на ден.
  4. Приемайте правилни храни. Списъкът по-горе ще ви бъде от полза.
  5. Приемайте фибри. Проучванията показват, че фибрите помагат за загубата на тегло. 
  6. Пийте кафе или чай. Кофеинът повишава метаболизма ви с 3–11% . Все пак, ние препоръчваме да използвате чай.
  7. Приемайте непреработени храни. Забравете за кроасани и подобни храни – те всичко друго, но не и полезни за отслабването.
  8. Яжте бавно. Храненето бързо може да доведе до увеличаване на теглото с течение на времето.
  9. Теглете се всеки ден. Проучванията показват, че хората, които се качват на кантар всеки ден, са много по-склонни да отслабнат.
  10. Получете качествен сън. Сънят е важен по много причини , а лошият сън е един от най-големите рискови фактори за наддаване на тегло.

В заключение за храните за отслабване и процеса на отслабване искаме да кажем, че всичко е във ваши ръце. Нужна е промяна на хрането и упржанение.

Не пропускайте да прочетете и нашата статия за 10 най-добри упржнения за жени.

Оценете статията ни:
[Total: 1 Average: 5]