Всяка една жена има нуждата да изглежда и да се чувства в перфектна форма, но за целта са нужни и усилия. Уморителните диети, съсипващи организма ви отдавна не са на мода, затова сме ви подготвили 12 метода, които не просто ще помогнат за понижаването на излишните килограми, но и ще накарат организма ви да работи за вас!

Изберете най-малко четири от съветите, които следват, и след това ги подгответе в програмата си в продължение на седем дни. Ако сте достатъчно амбициозни, добавете още няколко от съветите към програмата.

 

как-да-свалим-3-кг-за-седмица

 

1. ПИЙТЕ ЧЕСТО ВОДА

Водата е един от най-добрите инструменти за намаляване на теглото.

Водата е на първо място в това отношение, тъй като често замества висококалоричните напитки като сода, сокове или спиртни напитки, в които има по над 100 калории.
Именно тези вредни течности съдържат високо съдържание на натрий и въглехидрати, които задържат водата в тялото ви, и ви издуват. Съветът ни към вас е да приемате минимум 1 литър вода дневно, за да постигнете успешни резултати.

 

2. ЗАМЕНЕТЕ ВРЕДНИТЕ ВЪГЛЕХИДРАТИ СЪС ЗЕЛЕНЧУЦИ

Въглехидратите в белия ориз, спагетите и сандвичите могат да причинят хаос върху теглото ви, тъй като те се смилат много бързо, оставяйки ви гладни и е силно вероятно по – късно да огладнеето отново, а това води до преяждане.

Вместо да заменяте вредните с по – здравословни хлебни продукти като пълнозърнест хляб, които съдържат пълнещи влакна, които понякога могат да предизвикат подуване, прибегнете към зеленчуците за седмица.
Вместо бял ориз, опитайте „ориз“ от карфиол, направен от настърган на ренде карфиол.

Заменете чипса с моркови. Въглехидратите от тези зеленчуци се смилат по – бавно от обикновените въглехидрати, така че ще останете заситени за по – дълго време. И тъй като зеленчуците съдържат голямо количество вода, те също така помагат за изчистването на излишната вода в организма.

 

3. ПРАВЕТЕ КАРДИО ПО 30 МИНУТИ НА ДЕН

Всяка тренировка, която ускорява сърдечния ритъм, ще изгори определено количество калории. Ако правите кардио тренировки, натоварващи повече мускули едновременно, това е сигурен фактор за изгарянето на повече калории.

Бягане, каране на колело и кикбокс. Това са трите основни и най – ефективни кардио тренировки. Половин час от всяко едно гори 200 – 300 калории.

 

4. ИЗПИЙ КАФЕТО СИ ЧАС ПРЕДИ ТРЕНИРОВКА

„Не мога да направя нищо преди да изпия сутришното си кафе“ е често чуван израз от повечето хора. Ако изпиете чаша кафе час преди тренировка, то това я прави попродуктивна. Препоръчва се да го консумирате с обезмаслено мляко (около 11 калории) или черно (само 5 калории).

 

5. БЪДЕТЕ ВИНАГИ „ОТГОРЕ“ ПО ВРЕМЕ НА СЕКС

Позицията „отгоре“ по време на секс се определя като „топяща мазнини“. Когато си от горната страна по време на секс, създаваш повече напрежение в мускулите. Колкото по – активни сте, топлокова повече калории изгаряте. (Твърди се до 144 за 30 минути.)

Сексът също така помага на нивата на чувствителните невротрансмитери и ендорфини, които ви помагат да се измъкнете от желанието за храна.

 

6. НАБЛЕГНЕТЕ НА ЛИЦЕВИТЕ УПОРИ

Лицевите опори са най-ефективното и полезно упражнение за горната част на тялото. Те развиват сила и издръжливост, увеличават мускулната маса и укрепват ставите. Ако ви е трудно да правите пълноценни лицеви опори, правете ги, подпрени на колене. Един сет трябва да включва 3 серии от по 15-20 повторения. И не забравяйте, че добрата постелка е много важна, за да не се нараните докато изпълнявате това упражнение.

 

7. ДОБАВИ 30 МИНУТИ ПОВЕЧЕ КЪМ СЪНЯ СИ

 Този допълнителен половин час, независимо дали спиш 5 или 8 часа, може да ви освежи достатъчно и ще ви помогне да направите по-добър избор на храна (с други думи, няма бърза захар за закуска в търсене на енергия) и няма да се чувствате сънливи и да пропускате фитнес, казва диетологът Естер Блум, автор на „Яжте, пийте и бъдете великолепни „. По-спокойният сън (най-добре от 7 до 8 часа) също повишава метаболизма ви. И тъй като тялото ви изгражда мускули, докато спите, получавате по-добър мускулен тонус.

 

8. ОТКАЖЕТЕ ПОНЕ ЕДНА ОТ ЛЮБИМИТЕ ВИ ГЛЕЗОТИИ ОТ МЕНЮТО

Отказването от една глезотийка – като например чипсовете, заедно с обяда, или шоколадовия десерт, който ядете след вечеря – може да извади няколко стотин калории от вашата диета, което се превръща в по-малко неприятно за вас. Тялото ви дори няма да забележи отсъствието им и дори ще ви бъде благодарно!

 

9. ДОБАВЕТЕ СЬОМГА КЪМ ХРАНЕНЕТО СИ

Сьомгата е пълна с хранителни вещества, които изграждат мускулен тонус и прави кожата ви да изглежда здрава. Някои диетолози твърдят, че консумирането на дори на една порция (без значение как се приготвя) може незабавно да направи лицето ви да изглежда малко по-изразено.

 

 

10. ХАПЧЕТА ЗА ПО – ЛЕСНО ХРАНОСМИЛАНЕ

Приемайте от тези таблетки за дъвчене, помагащи за храносмилането, продавани в аптеките, за да облекчите подуване на корема и да разкъсате газовите мехурчета в храносмилателния тракт, което ви създава усещане за лекота.

 

 

11. СТОЙТЕ ИЗПРАВЕНИ

Дръжте гръбнака си неподвижен, а раменете назад, докато всмуквате корема си към гръбнака. Това кара талията ви да изглежда по-малка.

 

 

 

 

 

12. ПРАВЕТЕ КЛЕКОВЕ И КОРЕМНИ ПРЕСИ

Бодибилдърите използват тази техника преди състезанията, защото прибавя допълнително очертание на мускулите. Правете 3 серии по 12 повторения от всяко упражнение, за да стегнете корема, вашето дупе и краката.

12 начина да свалите 3 килограма само за седмица
5 (100%) 1 vote

ВАШИЯТ КОМЕНТАР

Please enter your comment!
Please enter your name here